Sny:n paketti saapui :)
1025220.jpg
Kädentaidon lehti, aivan ihana. Mistä sny tiesit että sain juuri "perintönä" ompelukoneen? En ehtinyt lehteen tarkemmin tutustua mutta pikaselaus paljasti että siitä löytyy hyviä ompeluharjoitustöitä aloittelijalle :) Kaksi kerää Novitan Fiestaa, uusi tuttavuus minulle. Jännittää mitä langat mahtavat minulle jutella, miksikä haluaisivat isona. Suklaata, molemmat lempimakujani, niiden päällä pieniä, kukan mallisia helmiä. Jos jonain päivänä saan aikaiseksi hankkia korupiikkejä ja lukkoja (ja mitä ikinä tarvitaankaan) silmukkamerkkejä varten, nuo helmet ovat oivallisia niitä ajatellen. Sokerina pohjalla, elämäni ensimmäinen ristipistotarvikesetti., silmäilin jo ohjetta enkä ole yhtään varma selviydynkö minä tuosta :D Pitänee tehdä hiukan taustatutkimusta netissä, kenties tulostaa ohjeitakin ja kyllä minä aion ainakin yrittää tuon pistellä vielä tämän vuoden puolella. Lupaan ainakin yrittää.
Kuka minua muistava ystäväni on, siitä mulla ei ole aavistustakaan. Korttien postileimassa lukee Kuopio, pakettien sensijaan Joensuu.. ota tuosta sitten selvän :D Enpä ole pahemmin yrittänyt mitään onkiakaan selville, sny-blogissakaan en muista vierailla juuri koskaan. Ensi kuussa selvinnee, jännitys vain kasvaa :)