Paketti tuli jo eilen, mutten ehtinyt (!!) avata sitä kun piti rientää kaupoille ja kirjastoon lasten kanssa. Tänään sitten ihan yhtäkkiä muistin että mullahan on kaapissa paketti :)

1565335.jpg

Puuvillalankaa 400g, kahvia sekä paljastava kirje! Juuri hetkeä aiemmin vielä selailin käsityölehdestä kesätoppien ohjeita, kuinka sattuikin nyt mulla on langatkin toppia varten :) Lomalla onkin aikaa harrastaa terassineulontaa kahvikupposen äärellä. 

 Salaisuuden verhon takana loppuun asti pysynyt ystäväni paljastui Meemuksi. Yhtään en osannut arvata vaikka luulin jo muka salaisuuden paljastaneeni kun yhdessä pakettikortissa oli lähettäjän nimikirjoitus :D Niin huono salapoliisi minä kuitenkin olen etten tiennytkään kuka näitä ihania yllätyksiä on pitkin kevättä lähetellyt, mukavasti vielä hämmensi kun postileimat oli joka toisessa paketissa Turku ja joka toisessa Pori :)

Anyway, kiitos Meemu, olen tykännyt kaikista yllätyksistä kovasti! Blogiisi olen muistaakseni kerran jostain toisesta blogista kommentin perässä päätynyt, mutta nyt lisäsin suosikkeihini. Novitaklubiin minäkin olen rekisteröinyt käksä-nikin mutta sivujen hitauden takia neulomo on jäänyt aika vähäiselle.

Tämän kevään sny-kierros on nyt sitten osaltani melkein päättynyt, vielä en ole omaa paljastavaa pakettiani lähettänyt, jäi taas viimetippaan mutta onneksi tässä on vielä päivä aikaa :D